استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان کمک خواهد کرد.نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری میتواند چرخه فروش را کوتاهتر نماید، به جذب مشتریان جدید و برقراری ارتباط نزدیکتر به مشتریان جاری کمک نماید و در نتیجه به افزایش درآمد همراه با رضایت مشتریان بیانجامد.
نرم افزار جامع آرپا عنوان برترین و کارامد ترین نرم افزار را به خود اختصاص داده است و تمام مشتریانی که از نرم افزار CRM آرپا استفاده کرده اند از رضایت کاملی برخوردار هستند. این سیستم میتواند با توجه به پارامتریک بودن کلیه اطلاعات ورودی، امکان استفاده از تعاریفی مانند گروه بندی مشتریان، درجات اهمیت، احتمال موفقیت، پستهای سازمانی، انواع وظایف مانند ارسال فکس، قرار ملاقات، ارسال پیش فاکتور و … را در اختیارتان قرار دهد. ویژگی های منحصر سیستم های آرپا رابط کاربری زیبا و آسان نصب و استقرار نرم افزار , آموزش و پشتیبانی آنلاین است .