مدیریت کامل شرکت را به «آرپا» بسپارید.
در دنیای امروز که فناوریهای جدید، پیوسته و با سرعت بالا در حال ایجاد تغییرات در زندگی شخصی و شغلی ما هستند، یکی از نیازهایی که ضروری بهنظر میرسد، ثبت اطلاعات بهمنظور تحلیل و بهرهمندشدن از نتایج و گزارشهای ناشی از آنهاست. در زندگی شخصی، اینکار بهراحتی و با استفاده از یک دفترچه یا سررسید برای یادداشت رویدادها و اطلاعات مهم بهصورت روزانه قابل انجام است. بعدا هم میتوان با مرور این اتفاقات، ضمن بررسی اشتباهات یا موفقیتهای گذشته، تا حدودی هم درک صحیحی از آینده بهدست آورد؛ اما در زندگی حرفهای و شغلی، چنین امکانی کمتر در دسترس است و شاید لزوم آن بهدرستی درک نشده باشد. نرمافزار مدیریت مجموعههای بازرگانی «آرپا» در پاسخ بههمین نیاز طراحی شده است.
رئیس هیأتمدیره شرکت «آریانا پرداز آینده»، ماجرای تولد نرمافزار جامع مدیریتی با نام تجاری «آرپا» را اینگونه تعریف میکند: «در سال 80 من و تعدادی از همکارانم در شرکتهای مختلفی مشغول کار بودیم و هرکدام نقش مشاور و طراح سیستمهای نرمافزاری داخلی را ایفا میکردیم. در چنین حالتی برای بهبود عملکردمان باید اطلاعات مربوط به سایر افرادی که در این حوزه فعالیت میکردند بررسی میکردیم تا با افزودن ایدههای خودمان به آنها، محصولی ایدهآل طراحی کنیم که بتواند در ارتقای وضعیت اطلاعاتی شرکتها از مجموعه خودشان، به آنها کمک کند. بنابراین با تحقیق و مطالعه درباره نرمافزارهای خارجی مشابه، جستوجو در اینترنت و با توجه به تجربهای که پس از سالها کار در این حوزه بهدست آورده بودیم، به طراحی نرمافزارهای مدیریتی برای شرکتهایی که در آن زمان مسئولیت مشاورهای در آنها داشتیم رو آوردیم؛ اما در آن شرایط دست ما بسته بود و بهدلیل هزینههایی که در این مسیر به شرکتها وارد میشد، ایدههای ما ناقص میماندند.»